Nuffnang Ads

Monday, October 10, 2011

The number you have dialed is not in service!

Secara rasminya saya bebas dari HP yang menemani saya selama ni... Owh.., rasa pelik, rasa lain macam. HP yang seharusnya membantu kehidupan, lebih banyak menyusahkan dan memberi saya masalah sejak kebelakagan ini. Jadi, saya tiada pilihan lain... terpaksalah berpisah. Bak kata orang, dari hidup merana, baik pisah sahaja ;). FB pun bye-bye...! Kawan-kawan lama dan kawan-kawan semasa di FB? Hmmm.. memang sayang hubungan dengan kawan-kawan.. tapi saya lagi sayangkan privisi saya. Gangguan-gangguan luar tu kalau datang tak kena masa memang boleh mengganggu emosi... lebih-lebih lagi bila berurusan dengan orang yang setengah masak... 'Masak' kita nak layan karenahnya.

Kalau kawan dok dekat, boleh jugak ketuk-ketuk botol cam citer P Ramlee tu... heheh teringat mak kalau citer bab P Ramlee nih... Mak kan peminat setia citer hitam putih nih... ;)

Masa yang terluang, anak-anak ada untuk menghiburkan saya.. Kerja tak pernahnya nak habis di rumah ni. Lagipun kalau saya bekerja semula nanti.., dah tentu tak ada banyak masa. Kena biasa-biasakan jugak nih.. :)

No comments:

Post a Comment