Nuffnang Ads

Monday, March 31, 2014

Kuning? Oh tidak!!

Your true color is

Yellow

Call you mellow yellow! You are a bit cautious, but you can be convinced to take advantage of the right opportunities to break out of your mold or help a friend in need. Just when your friends think you are very predictable, you will surprise them.
http://www.quizony.com/color/result.html
________________________________________________________________________

Ramai pulak kawan-kawan yang pos quiz ni di Facebook. Bila ramai yang buat, iskk gatal pulak tangan ni mengklick. Hasilnya.. i'm yellow! Argh.. tidak.. 

Dari segi pemilihan warna, kuning adalah warna yang sering saya elakkan. Pernah sekali pakai baju dan tudung warna kuning. Itupun terpaksa sebab kena ikut tema farewell party kolej kediaman semasa belajar dulu. Dan of courselah baju dan tudung pinjam!! Baju dan tudung Ina Jubet kalau tak silap. Mana nak korek duit dah hujung semester tu nak beli baju dan tudung baru semata-mata nak attend farewell party. Itu adalah kali pertama dan terakhir saya pakai baju dan tudung warna kuning. Even anak-anak pun, rasanya cuma Fahmi je yang ada sehelai t-shirt kuning, itupun sebab warna merah tak ada size dan Nurina ada sepasang kebaya kuning yang diberi kakak ipar saya. Izzad? Cuma jersi kuning warna Serimax! :)

No comments:

Post a Comment