Nuffnang Ads

Friday, March 23, 2012

Lambatnya Sabtu!

All times shown are local times

AF256
23:20 - 23 March 2012
Paris, Charles de Gaulle (CDG) - France
terminal 2E

18:40 - 24 March 2012
Singapore, Changi (SIN) - Singapore
terminal 1
-----------------------------------------------------------------------------------
Tadi saya semak jadual penerbangan Izzad dari Paris esok. Hmmm, pukul 6.40 petang Sabtu baru sampai Changi. Ambil beg, imigresen, tunggu teksi (kalau teksi dia tak sampai lagi), lalu imigresen kat Johor lagi. Rasanya pukul 9, 10 malam jugaklah baru sampai rumah.

Anak-anak tak sabar nak jumpa papa diaorang. Fahmi pun dah baik demam. Sejak Izzad ke Paris minggu lepas Fahmi mula demam. Baru 2 hari ni ok semula. Tapi badan Fahmi susut sangat sebab sepanjang demam tu dia taknak makan, cuma harapkan susu badan je. Sedih tengok Fahmi yang melidi tak bermaya. Tak boleh berenggang pulak tu, tinggal sekejap pun dia menangis.

Saya takde pesan apa-apa yang special pun dari Izzad, cuma minta coklat Fererro Giotto je. Kat Malaysia saya tak pernah jumpa coklat tu. Tapi kalau tak dapat pun tak apa. Yang penting Izzad selamat sampai ke rumah...


Gambar ni Izzad hantar 3 hari lepas. Pukul 2.30 pagi dia telefon saya semata-mata nak bagitahu, dia kat Eiffel Tower, nak pergi makan di restoran atas kapal menyusuri sungai Seine :). Kebetulan masa tu saya tak tidur lena pun, baru nak terlelap sebab berjaga tunggu Fahmi yang demam.

No comments:

Post a Comment