Nuffnang Ads

Saturday, April 6, 2013

Menyertai dunia telefon pintar dengan Galaxy Ace Plus ;)

Dua hari lepas saya dapat kejutan yang tak disangka daripada Schatzi saya. Saya dihadiahkan Galaxy Ace Plus berwarna putih. Tak pernah minta dan tak sangka, tetiba je dapat hadiah. Yelah, tak sangka sebab birthday saya lama lagi, anniversary kami pulak dah lepas. Apa-apa pun alhamdulillah rezeki Allah beri melalui Izzad. Danke dir Schatz! Jadi selepas 2 tahun Nokia C5 menemani saya, maka secara rasmi saya merehatkannya. Sayang C5 tu walaupun dah tanggal sana sini sebab selalu sangat dihempas, dibaling heroes saya semasa mereka kecil.

Nokia C5 yang menemani saya lebih 2 tahun... akan tetap saya simpan elok-elok. Masih berfungsi walaupun pernah melalui zaman sukar bila dihempas, dibaling heroes saya.. ;)

Selepas bertahun-tahun setia dengan Nokia, saya beralih ke Samsung pula. Sekarang ni anak-anak dah tak mahu guna HTC Flyer dan Tablet made in China mereka. Empat-empat berebut telefon mama. Si Kimi siap sound papa dia, "Papa bawalah i-pad (touch pad) Kimi ke office, Kimi dah tak nak dah, dah rosak!" Blurrr je kami dengar statement macam tu. Mentang-mentang ada gading bertuah, tanduk dah tak berguna lagi ;). Padahal sebelum ni, 2 touch pad itulah yang mereka empat beradik rebutkan.

Ni Galaxy Ace Plus hadiah dari my hubby... mode: masih jakun lagi... hehehe
Untuk review Galaxy Ace Plus ni, boleh ke review.uk.samsung.com. Nak beri komen sendiri, saya memang tak tahu apa-apa pun spec-spec hand phone ni. Dan lagi saya masih tak mahir dengan Galaxy Ace Plus ni. Swipe sana, swipe sini. Bab swipe-menswipe tu tak adalah jakun sangat kan, sebab HTC Flyer tu pun dah biasa saya guna. Cuma, saya ni kan old fashion sikit, hand phone untuk saya cukup sekadar boleh telefon dan sms sahaja. Apa-apa pun terima kasih kat Izzad... kejutan yang sangat menjadi! Ich liebe dich Schatz... :)

No comments:

Post a Comment